برای اطلاعات بیشتر بازی بیسبال، خواندن این مطلب را از دست ندهید.
نوشته شده توسط : ahmadi

سايت شرط بندي عليشمس

هنگام تماس ، اطمینان حاصل کنید که کف دست بالا و کف دست دارید. با گرفتن خود به اطراف بازی کنید تا هنگامی که با یک کف دست بالا و یک تماس رو به توپ دارید ، تأثیر آن را احساس کنید. ممکن است یک گرفتن راحت تر از دیگری باشد. [7]
ممکن است متوجه شوید که اگر بندهای میانی خود را مرتب کنید ، مچ دست شما خیلی زود غلت می زند. ممکن است دریابید که اگر انگشتان میانی دست پایین خود را با انگشتان بزرگ دست بالایی خود مرتب کنید ، هنگام تماس سخت می توانید چوب خفا را نگه دارید. همچنین ممکن است احساس تنش کرده و شانه های خود را مجبور به کج شدن کنید تا به جای قرار گرفتن در یک حرکت طبیعی تر ، به حالت قرار بگیرید. اندازه دستان شما ممکن است باعث شود که چنگال خود را تنظیم کنید تا تاب طبیعی خود را پیدا کنید. [8]
تصویری با عنوان Grip a Baseball Bat Step 12

مشکلات خود را عیب یابی کنید. شما باید اعتماد به نفس خود را راحت و راحت بدانید ، بنابراین نگران نباشید که کمی مدام با همان مشکلات روبرو شوید. اگر توپ را بالای سر ببرید ممکن است زود مچ دستان خود را بچرخانید. با نزدیك كردن بندهای میانی دست پایین به مچ های بزرگ دست بالا ، چنگ خود را ببندید. [9]
نزدیک کردن بندهای میانی ممکن است به شما کمک کند تا مسیر بهتری را از طریق ناحیه ضربه عبور کنید. این می تواند از پاپ آپ های مداوم جلوگیری کند. گرفتن محکم ممکن است باعث ایجاد تنش غیرضروری در تاب شود و قدرت شما را کاهش دهد. این ممکن است اولین دلیلی باشد که در ضربه زدن مشکل دارید. ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که شما در حال پیدا کردن مشکلات هستید ، اما ابتدا در یافتن چسب راحت تمرکز کنید.

خفاش خود را عمود بر زمین قرار دهید. زاویه خفاش شما در حالی که آماده هستید با عوامل خفاش خاموش عمل می کند تا بدانید که چقدر ضربه می زنید. خفاش خود را مستقیم بالا و پایین کنید. این یک حلقه در نوسان شما ایجاد می کند.
طول اضافی در چرخش عقب از این موقعیت انرژی بیشتری تولید می کند زیرا شما فضای بیشتری را برای سرعت بخشیدن به خفاش خود افزایش می دهید.

خفاش خود را موازی زمین قرار دهید. خفاش را صاف و موازی با زمین بگذارید زیرا آماده انفجار در تاب شماست. این قسمت پشت تاب شما را کوتاه کرده و مسیری مستقیم به زمین را ایجاد می کند.
از آنجا که خفاش شما فاصله کمتری نسبت به زاویه دار بودن دارد ، بنابراین به همان اندازه نیرو تولید نمی کنید.
تصویری با عنوان Grip a Baseball Bat مرحله 15
3
از زاویه بین صاف و مستقیم صاف استفاده کنید. زاویه ای پیدا کنید که برای شما راحت باشد. بیشتر افراد زاویه ای را می بینند که در موازات زمین و مستقیم به بالا قرار دارد. این به نوع ضربه گیر شما و چگونگی کنترل چوب بیس بال بستگی خواهد داشت.





:: برچسب‌ها: سايت شرط بندي عليشمس ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: